donderdag 13 maart 2014

Geluksmomentjes Bali

"Om 18:00 uur pak ik de taxi richting de Pasar Badung in Denpasar, op jacht naar offermanden en andere prachtige voorwerpen die ze gebruiken bij de ceremonies.
Daar aangekomen blijkt die markt alleen 's ochtends te zijn. Waar ik nu ben is een 24-uurs markt met groenten, kip, fruit, vis... Het lijkt wel alsof ze bij iedere kraam exact hetzelfde verkopen.
Even ben ik teleurgesteld, maar dan herinner ik mijzelf eraan dat ik niet 'op jacht' moet gaan maar open wil staan voor datgene wat naar me toe komt.
Ik kom op een plek waar de plassen van de regen nog op de grond liggen en er vrouwen met grote manden op hun hoofd voorbij komen lopen met op de achtergrond de kleuren van de schemering.
Het lijkt wel een bewegend schilderij zo mooi... Ik geniet intens!!!"


Geen opmerkingen:

Een reactie posten