donderdag 1 augustus 2013

LeaLieFotografie 1 jaar!

Één jaar geleden alweer, één jaar geleden dat ik de stap heb gezet om zelfstandig fotograaf te worden en ik ben heel blij dat ik deze stap heb gezet.
Tijden van onzekerheid, ontdekken, verder ontwikkelen, richting bepalen... maar ook duiken in de wereld van omzetbelasting... tja, daar kom je helaas niet onderuit... ;)
Het voelt als een rijkdom om aanwezig te zijn bij alle mooie, intieme, kwetsbare, gelukkige, spontane, emotionele en bijzondere momenten...
Van het fotograferen van een pasgeboren wondertje van maar tien dagen oud tot een warm dansje van een moeder en haar zoon waarvan de liefde voelbaar was en me kippenvel bezorgde...
Deze momenten koester ik, het zijn de momenten die ertoe doen... het is de reden waarom ik fotografeer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten