zaterdag 20 oktober 2012

Heimwee naar het onbekende

Onrust in mijn hoofd, onrust in mijn lijf...
Ik wil weg, nieuwe landen ontdekken, nieuwe mensen leren kennen, nieuwe smaken proeven, nieuwe geuren ruiken, nieuwe avonturen beleven en zeker ook nieuwe foto's maken! Ik mis de kleuren, de geuren, het buitenleven, de spontane ontmoetingen, de mooie mensen...

Juist in al dit onbekende, waar ik zo naar verlang, kan ik mezelf zo makkelijk vinden. Zonder enige houvast, zonder vertrouwde omgeving en midden in de chaos kan ik 100% Lea zijn!

Ondanks mijn enorme vliegangst zat ik nu, op dit moment het liefste in een vliegtuig, het onbekende tegemoet...

Dit mooie nummer van  BLØF past precies bij hoe ik me voel:

'Ik heb een vreselijke dorst
Een dorst naar anders avontuur
Weg met de tijd
Ik wil bestaan
Ik wil weten dat ik leef
Ik wil hier weg
Laten we gaan


Ik heb dorst
Ik heb dorst
Ik wil hier weg...'

Uit: 'Dorst' van  BLØF


Suriname 2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten