vrijdag 27 juli 2012

KunstMarkt Gouda

Afgelopen weekend heb ik voor het eerst meegedaan met een kunstmarkt en wel in het pittoreske centrum van mijn geboorteplaats... Gouda! Mijn vader, fotograaf Casper Cammeraat had zich hiervoor opgegeven en vroeg of ik ook een paar foto's wilde laten zien. Mocht nu het toeval zo zijn dat de avond voor de markt nog een marktkraam over bleek te zijn waardoor ik vier meter van mijn foto's kon laten zien, naast mijn vader. 

Als klap op de vuurpijl stonden we afgelopen maandag ook nog op de voorpagina van het AD van Gouda!

Het was een zonnige, vrolijke, gezellige dag op één van de mooiste plekjes van Gouda, de straatjes rondom de Sint Janskerk. Ik heb genoten van de 'markt' praatjes, het ophalen van mooie herinneringen van mijn reis door Nepal, India en Sri Lanka en verbazingwekkend... ik heb ook ontzettend genoten van het uitzicht vanaf mijn plekje achter de marktkraam... Gouda is zo gek nog niet!

Zaterdag 18 augustus van 10:00 - 17:00 uur doen mijn vader en ik weer mee. Dus, ik zou zeggen... zoals ze dat op de markt doen:

KOMT DAT ZIEN... KOMT DAT ZIEN...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten