dinsdag 2 augustus 2011

Zomer-Kunstfestival Breda 2011 'Symbiose'

Van 7 juli tot 14 augustus vindt in de StadsGalerij het Zomer-Kunstfestival plaats met als onderwerp: Symbiose.
Mijn foto 'Floating Market' heeft daar van donderdag 14 t/m zondag 17 juli gehangen. Ontzettend leuk dat mijn foto nu ook buiten Gouda door anderen bekeken kon worden! De foto heeft ook tijdens Kunstmoment, de open atelier route in Gouda, gehangen. Deze keer dus in Breda, verder van mijn ouderlijk huis.
En..... ik heb hem verkocht! Dolblij, verrast, gelukkig maakte dit nieuws mij, mijn hart maakte een sprongetje...
Wat een heerlijk en voldaan gevoel geeft dat...


             

Er is ook een mooie brochure uitgegeven waarin alle kunstenaars die deelnemen aan het Zomer-KunstFestival staan. Dit heb ik geschreven:


Voor Lea Cammeraat (Gouda 1983) is fotografie het vastleggen van dat ene moment. ‘Een beweging, een blik, een aanraking, een emotie… momenten die te mooi zijn om zomaar voorbij te laten gaan. Die momenten koester ik in mijn fotografie, die wil ik delen met liefhebbers, met diegenen die oog hebben voor de subtiele dingen, de kunstwerkjes van het leven die zich zomaar en spontaan voor onze ogen afspelen.’

Geen opmerkingen:

Een reactie posten